دادستان خواف: تعلل در اجرای پروژه فاضلاب شهری پذیرفتنی نیست

خبرآنلاین چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:28
دادستان عمومی و انقلاب خواف با هشدار به مسئولان و دست‌اندرکاران پروژه فاضلاب شهری گفت: شرکت آب و فاضلاب زمان اتمام این پروژه را نظارت کند و نباید اجازه دهد به بهانه‌های مختلف کار متوقف شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سید محمد رسولی در نشست با مدیران، ناظران و مشاوران پروژه فاضلاب شهری خواف با اشاره به نارضایتی‌های اخیر مردم، گفت: تعلل در اجرای این پروژه، حقوق بیت‌المال را تضییع می‌کند و دادستانی با جدیت با این موضوع برخورد خواهد کرد.

وی افزود: برای جلوگیری از خسارت و آزار به شهروندان شهرستان خواف، باید مشاوران و ناظرین با دقت بر مسیرهای لوله‌گذاری شده نظارت کرده و در صورت نیاز به ترمیم اقدام کنند.

دادستان خواف با تأکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه گفت: این طرح مهم زیست‌محیطی باید هرچه زودتر به اتمام برسد و مسئولان نیز با اضافه کردن تجهیزات و نیروی مورد نیاز، موانع موجود را برطرف کنند.

شایان ذکر است در این نشست سرپرست فرمانداری شهرستان خواف، مدیر آب و فاضلاب شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.