ظرفیت جوانان استان بوشهر در تولید محتواهای رسانه‌ای استفاده شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:36
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با وجود استعدادهای جوان در استان بوشهر و توانایی در تولید محتوا که وجود دارد باید به خوبی از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در آئین رونمایی از مرکز تجربه نگاری جبهه فرهنگی استان بوشهر اظهار کرد: رسانه یک نعمت است و باید تلاش کنیم تولیدات رسانه‌ای ما اثرگذار شود.

وی با بیان اینکه: در دانش محتوایی، تکنولوژی عرضه و بالا بردن ضریب پوشش رسانه‌ای کار شود، ادامه داد: رسانه باید این دیدگاه صهیونیست‌ها که می‌گویند نژاد برتر هستند را به زبان‌های مختلف نقد و ابطال کند و از آن طرف نظام فکری جبهه مقاومت را بیان و از آن دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: جنگ رسانه‌ای جهان استکبار علیه محور مقاومت و کشورهای انقلابی به طور جدی وجود دارد.

وی افزود: جنگ سخت چه به شکل مستقیم یا نیابتی مطرح هست اما بالفعل در شرایط رسمی آن نیستیم اما در رابطه با جنگ رسانه‌ای همه اعلام کردند که در شرایط تهاجم و دفاع رسانه‌ای هستیم و رسانه عامل فوق العاده مهم به عنوان ابزار در دست مهاجم و مدافع است.

جنگ رسانه‌ای شبانه روزی است

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: با توجه به پیشرفت عرصه تولید محتوای رسانه و ضریب بالای پوشش و رشد تکنولوژی در فضایی هستیم که رسانه مرز دفاع و تهاجم ندارد اما دفاع و حمله آن روی ذهن متمرکز است و کل جهان اکنون در یک جنگ فوق العاده ادراکی و دفاع پیچیده دفاعی ادراکی به سر می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در بحث رسانه در شرایط نابرابر هستیم، خاطرنشان کرد: با این حال دفاع رسانه‌ای که اوج آن در ایران است، نگذاشته جبهه مهاجم رسانه‌ای پیروز شود، هرچند آسیب‌ها و لطماتی وارد کرده اما تسخیر نکرده است.

وی افزود: جهادی عمل کردن، تولید محتواهای کوچک، وجود محور مقاومت در عملیات‌های دفاع سخت، آشکار شدن جنایات دشمن و … باعث شده دشمن در جنگ رسانه‌ای پیروز نشود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای شبانه روزی است، گفت: اگر در جنگ رسانه‌ای شکست بخوریم قطعاً جنگ سخت میدان شکست خواهد خورد.

وی بیان داشت: با توجه به استعدادهای جوان در استان بوشهر و توانایی در تولید محتوا که وجود دارد باید به خوبی از این ظرفیت استفاده شود که استان بوشهر علاوه بر خط مقدم دفاع سخت، به خط مقدم دفاع نرم هم تبدیل شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.