ایجاد فرصت شغلی در «ایستگاه کار» المپیک فناوری

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:40
مدیر کل اداره ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: یکی از بخش‌های المپیک فناوری ایستگاه کار است که در طی آن شرکت‌ها فرصت‌های شغلی خود را معرفی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سجاد عباسی فشمی در حاشیه دومین روز از اولین المپیک فناوری ۲۰۲۴ که در منطقه بین‌المللی نوآوری (پارک فناوری پردیس) در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین المپیک فناوری، گفت: این رویداد مشابه المپیک ورزشی است که در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود؛ المپیک فناوری نیز در رشته‌های مختلف فناوری اقدام به پذیرش تیم‌های فناوری کرده است. 

وی با بیان اینکه این رویداد فناورانه در پنج رشته تخصصی فعال است، ادامه داد: هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، امنیت سایبری، رباتیک و پهپادی پنج رشته‌ای است که تیم‌ها در آنها با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

عباسی با اشاره به تنوع لیگ‌ها در این المپیک، یادآور شد: هدف ما از برگزاری المپیک فناوری شناسایی استعدادها و به‌کارگیری توانمندی‌های آنها است، از این رو این رویداد به صورت سالانه برگزار می‌شود تا در نهایت به شناسایی افراد برگزیده در کشور از لحاظ مهارتی نائل شویم.

مدیر کل اداره ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به حضور سازمان‌ها و نهادهای مختلف در این المپیک فناوری، گفت: این امر فرصت‌های شغلی را را برای تیم ها ایجاد خواهد کرد.

عباسی ادامه داد: ۶ هزار و ۳۸۰ نفر در این رویداد ثبت‌نام کردند و در هر لیگ ۲۰۰ نفر مجوز پذیرش به المپیک فناوری را کسب کردند. سایر متقاضیان در رقابت مقدماتی حذف شدند و نفرات برگزیده به رقابت‌های فینال راه پیدا کردند.

وی «ایستگاه کار» را از دیگر بخش‌های این المپیک ذکر کرد و گفت: شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی فرصت‌های شغلی خود را می‌توانند معرفی کنند و افراد متقاضی حاضر در المپیک می‌توانند در مصاحبه‌های شغلی این شرکت‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.