جاده‌های شمالی خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:41
مشهد- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده‌های شمالی خراسان رضوی علاوه بر بارش باران در برخی مناطق مه غلیظ دید افقی رانندگان را کاهش داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: جاده‌های شمالی استان امروز، چهارشنبه علاوه بر بارش باران در برخی مناطق مه غلیظ دید افقی رانندگان در این مسیرها را کاهش داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: بارش باران در جاده‌های شهرستان کلات موجب لغزندگی سطح مسیرها در این شهرستان کوهستانی شده است.

وی ادامه داد: مه گرفتگی در جاده مشهد- کلات و تربت جام - صالح آباد در محدوده گردنه کله مل نیز موجب کاهش دید رانندگان در این مناطق شده است.

بنی اسدی بیان کرد: هم اکنون ترافیک در جاده شهرک صنعتی شاندیز نیمه سنگین گزارش شده است اما رفت و آمد در سایر جاده‌های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.