آغاز مرحله‌ی جدید تحویل خودروهای اکستریم وی ایکس

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:52
مرحله جدید تحویل خودروهای VXتوسط برند اکستریم در سرتاسر کشور آغاز شده است. در این مرحله از تحویل که در واقع پیش از موعد آغاز شده است ، تعداد قابل توجهی از خودروهای وی ایکس تحویل متقاضیان خواهد شد. همچنین انتظار میرود این روند طی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

مراحل بعدی تحویل نیز به زودی آغاز خواهند شد و خریداران میتوانند خودروی خود را قبل از موعد دریافت کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، خودروی وی ایکس که در واقع پرچمدار برند لوکس اکستریم محسوب میشود با هدف ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد متناسب با سوخت داخلی ایران طراحی شده است. از نظر فنی ،  اکستریم وی ایکس مجهز به یک موتور پیشرفته 2 لیتری ، 4 سیلندر ، 16 سوپاپ با فناوری توربوشارژ و سیستم پاشش مستقیم سوخت است. این پیشرانه قادر به تولید 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور است که آن را به یکی از قدرتمندترین خودروهای مونتاژی در بازار ایران تبدیل میکند. انتقال قدرت در این خودرو از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت شرکت معتبر AISIN ژاپن صورت میگیرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته اکستریم VX، سیستم چهار چرخ محرک (AWD) آن است که در میان خودروهای مونتاژی ایران کم‌ نظیر محسوب میشود. علاوه بر این، استفاده از سیستم تعلیق مک‌فرسون در محور جلو و مولتی‌لینک در محور عقب ، سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم میکند.

آغاز مرحله‌ی جدید تحویل خودروهای اکستریم وی ایکس

برند اکستریم همچنین به تازگی از دو محصول دیگر به نامهای TXL  و LX نیز رونمایی کرده است. 

تی ایکس ال یک کراس اوور سایز متوسط است که از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ استفاده میکند. این پیشرانه ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور آزاد میکند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مسئول انتقال نیروی موتور به چهار چرخ ماشین است. تی‌ ایکس ‌ال تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت میگیرد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.

آغاز مرحله‌ی جدید تحویل خودروهای اکستریم وی ایکس

اکستریم ال ایکس نیز به موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور داشته و این مشخصات را از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر به چهار چرخ ماشین انتقال میدهد. ال ‌ایکس میتواند به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب صفر تا صد را در عرض ۸.۸ ثانیه محقق سازد. مصرف سوخت شهری این ماشین ۹.۲ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است.

فروش این دو خودروی لوکس نیز به زودی توسط اکستریم آغاز خواهد شد. پیش بینی ها حاکی از آن است که برند اکستریم این بار نیز با این دو خودروی کراس اوور لوکس خود میتواند همگان را شگفت زده کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.