مساجد فارج در اقدامی هماهنگ به کمک مردم لبنان شتافتند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:54
بجنورد_ فاروجی ها در اقدامی جهادی و هماهنگ به حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان و فلسطین شتافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مساجد محله‌های فاروج در اقدامی هماهنگ به همت امام محله‌خود به یاری مظلومان غزه و لبنان شتافته و از جبهه مقاومت حمایت کردند.

در همین رابطه، حجت الاسلام علی سویدانلو امام محله‌ای در شهر فاروج خراسان شمالی است که پس از آغاز عملیات بزرگ طوفان الاقصی تا کنون چندین تجمع را در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و حزب الله لبنان در سطح شهر فاروج با همکاری چند تن از امامان مساجد دیگر برگزار کردند.

وی با اختصاص شماره حسابی در دفتر نماینده ولی فقیه خراسان شمالی مبلغی، بالغ بر صد میلیون تومان از طریق کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی در مساجد مختلف شهر جمع‌آوری کردند، اقدامی ارزشمند و تأثیرگذار که سبب شد مساجد شهر فاروج در پویشی هماهنگ به کمک مردم غزه و لبنان بشتابند.

همچنین در جهت روشنگری و پاسخگویی به شبهات پیرامون عملیات طوفان الاقصی و محور مقاومت، اقدام به حضور در مدارس شهر با هدف پاسخگویی به شبهات دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه کرد.

این امام جماعت محله برای رفع هرگونه شبهه و آگاهی بخشی بیشتر در بین دانش آموزان اقدام به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس شهر فاروج کرده تا دانش آموزان در فضایی صمیمی سوالات خود را بپرسند و از هرگونه شبهه و ابهام به دور باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.