۱۱۰ واحد بوم‌گردی در استان ایلام فعال است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:03
ایلام-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: ۱۱۰ واحد بوم‌گردی در استان ایلام فعال است.

فرزاد شریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بحث جذب گردشگری توجه به مقوله امنیت بسیار مهم و حایز اهمیت است که خوشبختانه در کشور و استان مرزی ایلام این مهم به بهترین نحو ممکن برقرار است.

وی بیان کرد: در حوزه گردشگری و صنایع دستی مهمترین مقوله، رکن آموزش است، در این زمینه با همگرایی و تعامل‌های انجام شده امیدواریم گام‌های مثبتی در جذب گردشگری و معرفی روستاها و جامعه هدف برداریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: سال گذشته تسهیلات خوبی در بحث زیرساخت‌های گردشگری به استان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۰ واحد بوم‌گردی در استان ایلام فعال است. تمرکز ما در سال جاری بر روستاهای هدف گردشگری و جوامع محلی است، به طور قطع با تعامل و همکاری بین استان‌های می‌توان رونق گردشگری را در همه استان‌ها شاهد باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.