۲ عملیات مقاومت اسلامی عراق در ایلات اشغالی

خبرآنلاین چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:07
«مقاومت اسلامی در عراق» در ۲ بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن ۲ هدف حیاتی در ایلات اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا «مقاومت اسلامی در عراق» در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ادامه رویکرد خود برای مقاومت در برابر اشغالگران، در حمایت از مردم در فلسطین و لبنان و در پاسخ به کشتارهای رژیم غاصب علیه غیرنظامیان اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدین مقاومت اسلامی عراق، بامداد امروز -چهارشنبه- هدفی حیاتی در ام الرشراش (ایلات) اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت تاکید کرد: «عملیات برای انهدام سنگرهای دشمن با سرعت فزاینده‌ای ادامه خواهد یافت.»

مقاومت عراق در بیانیه دیگری اعلام کرد در ادامه رویکرد خود برای مقاومت در برابر اشغالگران، امروز برای دومین بار هدفی حیاتی را در ام الرشراش توسط پهپاد هدف قرار دادند.

ارتش اسرائیل نیز ادعا کرد ۲ پهپاد پرتاب شده از منطقه شرق را پس از ورود به آب‌های اراضی اشغالی در ایلات رهگیری کرد.

رسانه‌های دشمن نیز نوشتند: یک هواپیمای بدون سرنشین بدون فعال شدن آژیر خطر به آسمان ایلات نفوذ کرد.

این در حالی است که مجاهدان مقاومت عراق پیشتر در بامداد چهارشنبه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین یک هدف حیاتی را در جولان اشغالی هدف قرار دادند.

ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادهای مقاومت اسلامی عراق صدای نظامیان مستقر در بلندی‌های اشغالی جولان را درآورده است.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرده است که تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در نوار غزه با همدستی آمریکایی‌ها، به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

۳۱۱۳۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.