پیام تبریک مربی سابق پرسپولیس پس از شکست سرخپوشان!

برترین‌ها چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:09
مهرداد خانبان، آنالیزور سابق پرسپولیس استوری جدیدی منتشر کرد.

برترین‌ها: مهرداد خانبان، آنالیزور سابق پرسپولیس در ابتدای فصل تمایل داشت به عنوان مربی به کار خود در این تیم ادامه دهد اما گاریدو تنها در صورتی که او به عنوان آنالیزور به فعالیتش ادامه دهد حاضر به همکاری با وی بود که این موضوع  مورد موافقت خانبان قرار نگرفت و از جمع سرخپوشان جدا شد.

پیام تبریک مربی سابق پرسپولیس پس از شکست سرخپوشان!

نقطه عطف همکاری خانبان با پرسپولیس به نقش این مربی در کمک به اوسمار ویرا برمی‌گردد که به عنوان دست راست این مربی شناخته می‌شد و مرد برزیلی بارها با تمجید از او و نقش پر رنگش در قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس به او لقب سایه داده بود. حالا و پس از شکست پرسپولیس برابر السد قطر، آنالیزور سابق پرسپولیس، پیروزی اوسمار ویرا در آسیا را تبریک گفت تا به نوعی موفقیت او را به رخ گاریدو بکشد.

بویرام تایلند که سرمربیگری آن برعهده اوسمار ویرا است دیشب موفق شد در رقابت‌های منطقه غرب لیگ نخبگان آسیا با نتیجه یک بر صفر از سد پوهانگ استیلرز بگذرد.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.