مدارک متقاضیان تسیهلات اشتغال‌زایی در کارگروه‌های تخصصی بررسی شد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:15
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: مدارک ۱۲۳ نفر ثبت نام کننده متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال زایی در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی اردبیل بررسی شد.

حسام رسولی دوم آبان با اعلام این مطلب گفت: از  بین ۱۲۳ نفر از متقاضیانی که جهت دریافت تسهیلات ثبت نام اولیه کرده بودند با توجه به رشته‌های شغلی متقاضیان بررسی مدارک آنها در کارگروه‌های تخصصی انجام شد.

وی به رشته‌های شرکت کنندگان در ثبت نام اولیه اشاره کرد و افزود:  بیشتر ثبت نام کنندگان در رشته‌های قالیبافی، خیاطی، چرم‌دوزی و تولید کننده تابلو فرش بوده اند که جزء رشته‌های اولویت دار استان می‌باشند.

رسولی ادامه داد: از بین ثبت‌نام کنندگان ۶۸ نفر که شرایط اولیه دریافت تسهیلات را دارا بودند جهت توانمندسازی و تهیه طرح کسب و کار به کلاس‌های تخصصی مربوطه معرفی شده‌اند که در حال گذراندن آموزش‌های تخصصی مرتبط با رشته درخواستی تسهیلات خود می‌باشند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد اردبیل ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با واحد تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران، ۶۸ نفر که حائز شرایط بوده و مدارک خود را آماده نمودند. هفته آینده از طریق سامانه تک جهت تشکیل پرونده در بانک و دریافت تسهیلات به بانک مربوطه معرفی خواهند شد.

رسولی گفت: ثبت نام از سایر متقاضیان نیز برای ادامه طرح در حال انجام بوده و پیرو رایزنی های صورت گرفته با مسئولان بانک گردشگری موانع مربوط به معرفی متقاضیان به این بانک مرتفع شده و از هفته آینده امکان معرفی متقاضیان به بانک گردشگری هم انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.