۱۲ اثر ماندگار ماحصل چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌های سنگی تبریز

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:23
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز ۱۲ اثر ماندگار را ما حصل چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌های سنگی تبریز عنوان کرد.

سیامک‌آسیایی در مراسم اختتامیه چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌های سنگی تبریز با اشاره به روند برگزاری این دوره، گفت: در راستای معرفی بیشتر کلانشهرتبریز به عنوان « شهر دوستدار کودک » و یکی از قطب‌های مجسمه‌سازی در کشور، چهارمین سمپوزیوم مجسمه های سنگی با عنوان «مادر و کودک» و با تایید ۱۲ اثر هنری توسط هیئت داوران، کار خود را آغاز کرده بود.

وی تعداد هنرمندان شرکت کننده در این دوره از سمپوزیوم سنگی را ۱۵۲ نفر و تعداد آثار ارسالی را ۱۶۲ اثر و در دو بخش اصلی و دانشجویی عنوان کرد که با رای هیئت داوران ۷ اثر برای بخش اصلی و ۵ اثر برای بخش دانشجویی و جنبی انتخاب شد.

آسیایی گردهمایی مجسمه سازان بنام کشوری در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی را رویدادی مهم و اثرگذار برای کلانشهر تبریز ارزیابی کرد که ما حصل آن خلق آثار هنری ماندگار و فاخر در ارتباط با موضوع "مادر و کودک" و "تبریز شهر دوستدار کودک " است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به نحوه نصب آثار هنری خلق شده در این دوره از سمپوزیوم، تصریح کرد: بعد از تکمیل کامل طرحها این آثار با جانمایی مناسب و با نظر اساتید کمیته «المان و حجم» سازمان سیما، منظر و فضای سبز در سطح شهر نصب می‌شوند.

در پایان مراسم اختتامیه چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی تبریز با اهداء لوح سپاس از مجموعه هنرمندان صاحب سبک کشوری و نیز عوامل اجرایی این دوره از سمپوزیوم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، در پایان بخش داوری چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌های سنگی تبریز نیز اثر « دعوت» با هنرنمایی هنرمند خلاق کشوری روبین حیدری به عنوان اثر برتر این دوره از سمپوزیوم انتخاب و مورد تجلیل ویژه قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.