کشف ۹۲تن آرد خارج از شبکه در اسلامشهر/کارگاه پلمب و متهم دستگیرشد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:24
اسلامشهر- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از کشف ۹۲ تن آرد خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص محل کارگاه در چهاردانگه پلمب و یک نفر نیز دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپوی آرد خارج از شبکه در یک کارگاهی در شهرک چهاردانگه، بررسی موضوع در دستور کار عوامل پلیس و سپاه شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اسلامشهر عنوان کرد: در عملیات مشترک پلیس و سپاه شهرستان اسلامشهر، با شناسایی محل کارگاه در چهاردانگه، در بازرسی از آن، ۲ هزار و ۳۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد خارج از شبکه به وزن ۹۲ تن فاقد هرگونه اسناد گمرکی و بارنامه کشف شد.

علیزاده بیان کرد: کارشناسان، ارزش آرد خارج از شبکه مشکوفه را ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این راستا، برابر دستور قضائی کارگاه پلمب و یک نفر متهم دستگیر شده به همراه کالای مکشوفه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.