خرازی: سنوار نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت حماس و فلسطین داشت

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:26
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: شخصیت سنوار شخصیت ممتازی بود، فردی که از کودکی تا آخرین لحظه هم مبارزه کرد و نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت حماس و فلسطین داشت.

به گزارش ایسنا، «سید کمال خرازی» روز چهارشنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید «یحیی السنوار» در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سابقه تاریخی مبارزات فلسطین، این را به خوبی نشان داد که ملت فلسطین شخصیت‌های بسیار بزرگی را از دست داده است؛ شخصیت سنوار شخصیت ممتازی بود و فردی بود که از کودکی تا آخرین لحظه هم مبارزه کرد و نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت حماس و فلسطین داشت. 

وی خاطرنشان کرد: مسلما شهادت ایشان موجب رخوتی در مقاومت فلسطین نخواهد شد و در محور مقاومت علیه رژیم سفاک اسرائیلی، بلکه جوانان دیگر و شخصیت های دیگری جایگزین شده و ادامه خواهند داد. 

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی افزود: برای ملت فلسطین مساله حیات و ممات است و حیات آن‌ها در خطر است و زندگی آن‌ها در چنین فجایعی که اسرائیل انجام می دهد در خطر است، بنابراین چنین ملتی با چنین رهبرانی دست از مبارزه بر نخواهند داشت. 

انتهای پیام
 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.