اجرای پویش «هر خانواده یک پتو» در گیلان

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:27
مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: پویش مردمی «هر خانواده یک پتو» در گیلان با هدف کمک به مردم جنگ‌زده لبنان و فلسطین راه‌اندازی شد.

سیدمجتبی جلالی‌پور امروز، دوم آبان‌ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: امروز ندای مظلومیت از سرزمین‌های لبنان و فلسطین به گوش می‌رسد، جایی که خواهران و برادران مسلمان و بی‌گناه ما، در میان آتش و خون، در برابر ظلم و ستم ایستاده‌اند و هر لحظه با چالش‌های جدیدی در راه حفظ کرامت انسانی و استقلال خود مواجه هستند.

وی افزود: حال وظیفه دینی، انسانی و ملی ماست که در کنار این مردم صبور و مقاوم بایستیم؛ کمک‌های مردمی هرچند کوچک، می‌تواند گامی بزرگ برای نجات زندگی کودکان، زنان و مردانی باشد که در میان آوار جنگ و بی‌عدالتی، به حمایت و همدلی نیاز دارند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: ما امدادگران و مردم نوعدوست استان گیلان باید دست یاری به سوی مردم مظلومی که از خانه و کاشانه خود آواره شده و به کشور دوست و همسایه سوریه پناه آورده‌اند دراز کنیم و نشان دهیم که ما هم در برابر دردها و رنج‌های آن‌ها مسئولیت داریم.

جلالی‌پور ادامه داد: هر همکار امدادگر و مردم خیر گیلانی با اهدای یک یا چند تخته پتوی نو یا در حد نو و یا پرداخت کمک‌های نقدی برای خرید پتو از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا به شماره کارت ۰۴۸۷-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ نزد بانک ملی می‌توانند به پویش «هر خاواده یک پتو» پیوسته و وظیفه انسانی و اسلامی خود را ادا کند. کمک‌های شما، در قالب مالی یا اقلام ضروری، نوری در دل تاریک‌ترین لحظات زندگی این مردم خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.