در ژاپن فقط این یک تیم نمی‌بازد!

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:31
پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر والیبال ژاپن‌ فقط یک تیم بدون باخت وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال ژاپن موسوم به SV لیگ از دو هفته پیش آغاز شد و همه تیم ها چهار مسابقه را انجام دادند که تنها تیم اوزاکا ساکای بدون باخت این چهار مسابقه را پشت سر گذاشته است.

در جدول رده‌بندی تیم اوزاکا ساکای که بازیکنانی چون لوسیانو پالونسکی و شارون ورنون ایوانز را در اختیار دارد با چهار برد در صدر جدول قرار دارد.

2099063

تیم پر ستاره اوزاکا بلوئتن با بازیکنانی همچون یوجی نیشیدا، توماس جاشکه، میگل آنخل لوپز ، یاماموتو و یامائوچی با سه پیروزی و یک شکست در رتبه دوم قرار دارد. تیم جیتکت ستینگ با ستاره هایی همانند ماساهیرو سکیتا، توری دیفالکو، ریکاردو لوکارلی و کنتارو تاکاهاشی در  رتبه سوم قرار دارد و سانتوری سانبردز که دو بازی اول خود را با شکست مواجه شده بود موفق شد دو بازی بعدی خود را با درخشش موزرسکی و ران تاکاهاشی با اقتدار پیروز شود و به رتبه چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

وولفداگز ناگویا با ستاره هلندی خود نیمیر عبدالعزیز و همچنین تاین اورنات دریافت کننده قدرتی اسلوونیایی با دو برد و دو باخت در رتبه پنجم حضور دارد.

این پنج تیم بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ برتر والیبال ژاپن دارند و باید دید در نهایت کدام یک گوی سبقت را از دیگر تیم ها خواهد ربود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.