Canva به چند ابزار هوش مصنوعی جدید از جمله تولید عکس با متن مجهز شد [تماشا کنید]

دیجیاتو چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:31
این قابلیت‌های هوش مصنوعی به نسخه تحت وب Canva اضافه شده‌اند. The post Canva به چند ابزار هوش مصنوعی جدید از جمله تولید عکس با متن مجهز شد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

اپلیکیشن طراحی Canva مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید را به پلتفرم طراحی تحت وب خود اضافه کرده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به «Dream Lab» اشاره کرد که ابزار قدرتمندی برای تولید عکس از روی متن است و محصولی از خرید استارتاپ هوش مصنوعی Leonardo.AI توسط این شرکت در اوایل سال جاری است.

Dream Lab از مدل Phoenix Leonardo پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا براساس توضیحات متنی خود تصویر طراحی کنند. ویدیو زیر تمام قابلیت‌های جدید معرفی‌شده برای Canva را نشان می‌دهد.

نمایش قابلیت‌های هوش مصنوعی Canva

هرچند Canva هم‌اکنون نیز تولیدکننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی Stable Diffusion را به کاربران خود ارائه می‌کند و چندین برنامه شخص‌ثالث دیگر نیز دارد، اما Dream Lab در مقایسه با آن‌ها از چند نظر باعث بهبود این پلتفرم می‌شود. برای مثال، این ویژگی در تولید سبک‌های عکاسی و تصاویر چندموضوعی عملکرد بهتری دارد و دارای قابلیتی (شبیه به ابزار Reference Image فتوشاپ) است که با آن می‌توان برای تولید یک تصویر بهتر، از یک تصویر مرجع استفاده کرد.

Canva همچنین برای ابزار «Magic AI» خود به‌روزرسانی‌هایی را ارائه کرده است، مانند دقت بهبودیافته در تولید تصویر و تکمیل‌کردن خودکار دستورات متنی با یک کلیک در ویژگی تولید متن Magic Write. همچنین ابزار همکاری Whiteboards این پلتفرم اکنون از سیستم خلاصه‌سازی هوش مصنوعی بهره می‌برد.

علاوه‌براین، Canva اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد تا به ارائه‌های خود نمودارهای تعاملی اضافه کنند تا بهتر بتوانند داده‌های خود را نمایش دهند. کتابخانه محتوای Canva نیز اکنون با موسیقی و ویدیوهای سینمایی بدون کپی‌رایت گسترده‌تر شده است.

ماه گذشته Canva اعلام کرده بود که قصد دارد قیمت اشتراک خود را برای برخی از مشتریان تجاری افزایش بدهد که نشان‌دهنده «تجربه همه‌جانبه محصول» و ارزش اضافه‌شدن ابزارهای هوش مصنوعی به آن است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.