خرازی: سنوار نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت حماس و فلسطین داشت

مشرق نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:40
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: شخصیت سنوار شخصیت ممتازی بود، فردی که از کودکی تا آخرین لحظه هم مبارزه کرد و نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت حماس و فلسطین داشت.

به گزارش مشرق، «سید کمال خرازی» روز چهارشنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید «یحیی السنوار» در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سابقه تاریخی مبارزات فلسطین، این را به خوبی نشان داد که ملت فلسطین شخصیت‌های بسیار بزرگی را از دست داده است؛ شخصیت سنوار شخصیت ممتازی بود و فردی بود که از کودکی تا آخرین لحظه هم مبارزه کرد و نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت حماس و فلسطین داشت.

وی خاطرنشان کرد: مسلما شهادت ایشان موجب رخوتی در مقاومت فلسطین نخواهد شد و در محور مقاومت علیه رژیم سفاک اسرائیلی، بلکه جوانان دیگر و شخصیت های دیگری جایگزین شده و ادامه خواهند داد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی افزود: برای ملت فلسطین مساله حیات و ممات است و حیات آن‌ها در خطر است و زندگی آن‌ها در چنین فجایعی که اسرائیل انجام می دهد در خطر است، بنابراین چنین ملتی با چنین رهبرانی دست از مبارزه بر نخواهند داشت.


منبع: ایسنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.