۴ معاون یک شرکت صنعتی در کرمان به اتهام اختلاس دستگیر ‌شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:46
کرمان_بازرس کل قضایی استان کرمان گفت: چهار نفر از مسئولان و معاونان یکی ازشرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی این استان به اتهام اختلاس، ارتشا و تبانی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دادخدا سالاری، صبح چهارشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی هما در معادن استان، پس از بررسی‌ها و نظارت‌های دقیق، چهار نفر از مسئولان و معاونان یکی از شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی استان کرمان به جرم اختلاس، ارتشاء و تبانی با پیمانکاران دستگیر شدند.

بازرس کل قضائی گفت: تخلف این افراد میلیاردی است و جزئیات را متعاقباً به اطلاع مردم خواهیم رساند.

دادخدا سالاری افزود: با تکمیل اطلاعات و بررسی‌های بیشتر احتمال افزایش افراد متخلف زیاد است.

بازرس کل استان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی بر معادن و ادارات استان کرمان با جدیت این موضوع را دنبال خواهیم کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح هما، اداره کل بازرسی استان کرمان، طرح نظارتی بر عملکرد و فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی، ادارات، بازار و معادن و صنایع را آغاز کرده و تا حصول نتیجه نیز ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.