وینی و نمایش کلاس خاص لیگ قهرمانان/ هشتاد متر مغازله با توپ برای یک گل زیبا!

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:48
وینیسیوس جونیور شب گذشته ناجی رئال مادرید شد و با نمایشی خیره‌کننده به خصوص روی گل چهارم پاسخی کوبنده به منتقدانش داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته لحظات سختی را در سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و شاید بسیاری از هواداران این تیم در پایان نیمه اول که با نتیجه ۰-۲ به سود بروسیا دورتموند به پایان رسید، در انتظار شکست تلخی دیگر با ارائه یک نمایش ناامیدکننده از سوی ستاره‌های این تیم بودند، روندی که در طول این فصل بارها شاهدش بودیم.

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی قبلی در لیگ قهرمانان اروپا هم برابر لیل شکست خورده بودند و تکرار این فاجعه در ورزشگاه خانگی، در حضور تماشاگران و در آستانه برگزاری دیدار حساس برابر بارسلونا باعث می‌شد که شرایط برای آنها بسیار دشوار شود و فشارها روی این تیم بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کند و همه منتظر ظهور یک ناجی در قلب مادرید بودند.

نیمه دوم اما به شکلی متفاوت برای رئال پیش رفت. آنتونیو رودیگر در دقیقه ۶۰ توانست گل مساوی تیمش را روی سانتر کیلیان امباپه وارد دروازه حریف کند. با این حال، ستاره بی چون و چرای این بازی وینیسیوس جونیور بود. او موفق شد در فاصله دو دقیقه پس از گل اول بازی را به تساوی بکشاند و امید را به برنابئو برگرداند.

2099068

در حالی که بازی با نتیجه مساوی دنبال می‎‌شد. لوکاس واسکز در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی توانست روی یک ضربه دقیق و زیبا گل سوم و برتری تیمش را به ثمر برساند و آتش بازی وینیسیوس جونیور از این جا به بعد شروع شد.

این ستاره برزیلی بسیاری منتظر هستند جایزه توپ طلا را در هفته آینده در مراسمی که توسط فرانس فوتبال برگزار خواهد شد دریافت کند، در دقیقه ۸۶ توپ را از نزدیکی محوطه جریمه خودی و روی اشتباه بازیکن دورتموند در اختیار گرفت، استارتی باورنکردنی را در فاصله ۸۰ متری از دروازه حریف زد، ۷۰ متر را در ۱۰ ثانیه طی کرد و یک تنه تک تک بازیکنان حریف را از سر راهش برداشت و شوتی مهارنشدنی را از روی قوس محوطه جریمه به سمت دروازه دورتموند شلیک کرد که دور از دستان دروازه‌بان در گوشه دروازه جای گرفت.

2099069

رئال مادرید به معنای واقعی کلمه مرده بود اما وینیسیوس ناجی آنها شد تا بار دیگر به زندگی برگردند. این بازیکن نشان داد که حمایت بسیاری از ستاره‌های سابق دنیای فوتبال از او برای کسب جایزه توپ طلا بی‌دلیل نبوده است و او شایستگی این را دارد که چنین جایزه ارزشمندی را کسب کند چون می‎‌تواند در چنین بازی بزرگی و حتی در دقایق پایانی چنین شاهکاری را خلق کند.

2099071

اما حتی این هم پایان کار وینی نبود. او در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده، بار دیگر توپ را در میانه زمین از آن خود کرد و با تکنیک خارق العاده‌اش به سمت دروازه دورتموند رفت و توانست باز هم دروازه این تیم را باز کند تا کامبک رویایی رئال مادرید در این شب فراموش نشدنی را تکمیل کرده باشد.

2099072

کارلو آنچلوتی شاگردانش را در نیمه دوم برای تغییر نتیجه به میدان فرستاد. آنها از نظر پرس کردن و دقت پاس بسیار بهتر شده بودند و این وینیسیوس بود که برگ برنده این مربی ایتالیایی در این بازی بود و باعث شد که آنها همچنان در لیگ قهرمانان اروپا زنده بمانند.

2099070

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.