هدیه وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزان مدال آور

تابناک چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:51

هدیه وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزان مدال آور

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در جمع کاروان ورزشی دانش آموزان اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ بحرین در اردوگاه شهید باهنر، گفت: این مسابقات برای شما دانش آموزان عزیز مأموریت بزرگی قلمداد می‌شود، زیرا شما نمایندگان جمهوری اسلامی و ملت ایران در جهان خواهید بود.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های اعزامی، ادامه داد: اگر تلاش و کوشش شما نبود این اجتماع شکل نمی‌گرفت، لذا باید به همت و تلاش شما آفرین گفت.

کاظمی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانش آموزان اعزامی گفت: خوشحالم که در میان حجم بالای مشغله‌های وزارت آموزش و پرورش، در کنار شما هستم و امیدوارم در این رویداد بزرگ ورزشی و مسابقات جهانی، اتفاقات و نتایج خوبی رقم بخورد و با افتخار آفرینی شما دانش آموزان ورزشکار، دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود.

وزیر آموزش و پرورش با اذعان به این که شما نمایندگان جامعه بزرگ دانش آموزی در عرصه جهانی هستید، گفت: تمام رفتار، گفتار و کردار شما بیانگر فرهنگ یک ملت است و از این منظر جایگاه امروز شما بسیار حساس، ارزشمند و متعالی است که باید قدرش را بدانید و از آن مراقبت کنید و در پاسداشت فرهنگ و ارزش‌های ایران و انقلاب اسلامی، کوشا باشید؛ زیرا امروز شما از مسیر انقلاب اسلامی پا به عرصه جهانی می‌گذارید و پرچمدار خون هزاران شهید در جمهوری اسلامی هستید.

وی با اشاره به این که هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود مگر آن که برای آن تلاش و سعی مکرر شده باشد، بیان کرد: تلاش‌ها و ممارست‌های شما در رسیدن به این نقطه، بسیار ارزشمند است اما بدانید که در این مسیر ایمان، اعتقاد راسخ و تلاش با برنامه؛ موجبات پیروزی شما را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: ذکر نام خداوند و توکل به او در همه امور، شتاب دهنده موفقیت شما خواهد بود و تمسک و توسل به خداوند در کنار توانمندی‌های فردی، زمینه موفقیت‌های بیشتری شما را فراهم خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ضرورت اصلاح و بهبود زیر ساخت‌های ورزشی، گفت: در این حوزه تمام همت و تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در پایان این نشست صمیمی، خطاب به معاون تربیت بدنی گفت: همه دانش آموزان اعزامی باید مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند و علاوه بر هدیه نقدی به مدال آوران، تلاش خواهیم کرد تا شرایط پذیرش آنان در رشته‌های تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان فراهم نمائیم.

شایان ذکر است المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین از اول تا دهم آبان ماه در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار می‌شود و کاروان دانش‌آموزی کشورمان با حضور ۱۲۰ شرکت کننده در قالب ۱۲ تیم و ۸ رشته ورزشی شامل: شمشیربازی، هندبال، شطرنج، جودو، پدل، تنیس، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.