هلال‌احمر زنجان مجوز مولدسازی سه پروژه را اخذ کرد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:54
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برای نخستین بار مجوز مولدسازی سه پروژه مهم در شهرستان‌های زنجان، خدابنده و ابهر این استان اخذ شد.

حکمت‌اله هاشمی امروز (چهارشنبه دوم آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از ضرورت‌ها برای پویایی جمعیت هلال‌احمر استان مولدسازی است که با برنامه‌های تحولی در دست اجرا ارائه خدمات ارتقا می‌یابد.

وی یادآور شد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در دومین مصوبه ۱۶۲ جلسه شورای عالی جمعیت هلال‌احمر در خصوص پروژه‌های مشارکتی جمعیت، موضوع نتایج کارگروه مولدسازی هلال‌احمر مطرح و پرونده‌های مولدسازی هلال‌احمر پس از بررسی با تدقیق میزان آورده و سهم در قبال جذب سرمایه‌گذار مورد تصمیم‌گیری در این شورا قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با توجه به نتیجه بررسی‌های ۴۲ جلسه کارگروه مولد سازی جمعیت هلال‌احمر کشور، درخواست اجرای پروژه احداث مجتمع فاتح در ملک هلال‌احمر شهرستان زنجان در قالب مشارکتی با بخش خصوصی یا دولتی وفق ضوابط و مقررات مورد موافقت قرار گرفت.

هاشمی اظهار کرد: اخذ مجوز مولدسازی پروژه دوم مربوط به درخواست اجرای پروژه سرمایه‌گذاری تکمیل مجتمع تجاری اداری در ملک هلال‌احمر شهرستان ابهر در قالب مشارکتی با بخش خصوصی یا دولتی مورد موافقت قرار گرفته است.

وی سومین اخذ مجوز مولدسازی را در خدابنده بیان کرد و ادامه داد: این مهم در خصوص پروژه مشارکت در ساخت ساختمان اداری شهر قیدار در ملک جمعیت هلال‌احمر این شهرستان است که مورد موافقت قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با توضیح اینکه این طرح‌ها برای نخستین بار در جمعیت هلال‌احمر این استان عملیاتی شده است، تصریح کرد: اجرای طرح‌های مولدسازی موجب تقویت درآمدپایدار، تجهیز و ارتقای ناوگان امدادی، پاسخگویی سریع به حوادث، توسعه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان می‌شود.

او اضافه کرد: تلاش برای اجرای طرح‌های مولدسازی از نیمه دوم فروردین سال گذشته در دست پیگیری بود که منجر به نتیجه شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.