خیرین موتور محرکه ایجاد تحول و توسعه در حوزه بهداشت و درمان ابهر

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:57
رییس بیمارستان الغدیر ابهر گفت: خیرین موتور محرکه ایجاد تحول و توسعه در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان هستند.

مصطفی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به زودی آیین رونمایی از تجهیزات ضروری پزشکی و تاسیساتی خریداری شده توسط خیرین «مرحله اول» به مبلغ حدود ۱۳ میلیارد ریال و تکریم خیرین حامی بیمارستان الغدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش موثر خیرین در رفع نیازهای حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: خیرین و کارآفرینان نعمت و هدیه بزرگ الهی برای ساختن، آباد کردن، افزایش رفاه عمومی، آرامش و آسایش مردم و پشتوانه اطمینان بخش روزهای سخت ما برای خروج از بن بست کنونی و ارائه خدمت شایسته به بیماران و موتور محرکه ایجاد تحول و توسعه بیمارستان الغدیر هستند.

رئیس بیمارستان الغدیر ابهر با تاکید بر اینکه خیرین حوزه سلامت معامله‌ای پر سود را با خدای خود انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: حوزه سلامت به ‌عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی امر توسعه در کشور است و خیرین سلامت ما نقش تاثیرگذار و مهم در تامین و ارتقای سطح سلامت در جامعه دارند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.