حمایت میلیاردی این زن ایرانی از محور مقاومت | دل‌آرام شمس‌آذران چه کسی است؟

همشهری آنلاین چهارشنبه 02 آبان 1403 - 10:58
همدلی و کمک مردم مسلمان ایران به محور مقاومت این روزها ابعاد تازه‌ای به خود گرفته و کمپین‌ها و همایش‌های مردمی خودجوش بسیاری در گوشه و کنار کشور به همین منظور شکل می‌گیرد.

به گزارش همشهری آنلاین، همدلی و کمک مردم مسلمان ایران به محور مقاومت این روزها ابعاد تازه‌ای به خود گرفته و کمپین‌ها و همایش‌های مردمی خودجوش بسیاری در گوشه و کنار کشور به همین منظور شکل می‌گیرد تا به نوبه خود باعث دلگرمی در محور مقاومت شود و رزمندگان و مردم مظلوم فلسطین و لبنان همواره برادران و خواهران مسلمان ایرانی خود را در کنار خود احساس کنند. مراسم همدلی طلایی که با حضور گروه‌های مردمی امهات‌القدس، نهضت مادری، مادران مقاومت، مادران شریف، روح‌القدس، مادران تاریخ، گروه جهادی حسنا در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد. در تداوم این حرکت مردمی، یک بانوی تبریزی هم به تازگی طلاهای خود را به محور مقاومت اهدا کرد. «دل‌آرام شمس‌آذران» با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی این زیورآلات را به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در اختیار ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قرار داد.

بانوی خیّر تبریزی درباره این اقدام خود می‌گوید:«وقتی رهبرمان فرمودند کمک به محور مقاومت یک «فرض» و امری واجب است، دیگر جای اما و اگر نبود و من هم سرمایه مادی خودم را در این راه هزینه کردم. این سرمایه مادی امروز در دست من است و خدا می‌داند فردا چه اتفاقی قرار است بیفتد و حالا که منِ نوعی توانایی این اهدا را دارم، انجام می‎دهم و خوشحالم که خداوند عنایت فرموده که شرمنده پیام رهبرم نشوم.»

  • اهدای دستبند کارتینه در جریان طوفان الاقصی

کمک‌های این بانوی خیر تبریزی به محور مقاومت در سال‌های قبل هم سابقه داشته و او درباره اولین اقدام خود در این خصوص می‌گوید: «اولین بار در جریان حمله داعش به سرزمین‌های اسلامی و عتبات عالیات بود که قرار شد زنان هم به محور مقاومت کمک کنند. من هم انگشتر طلایی خودم را از انگشتم در آورد و کمک کردم. بار دوم، در جریان عملیات طوفان الاقصی بود که باز هم قرار شد هر کس به اندازه توان خود به محور مقاومت کمک کند. در آن موقع من یک دستبند کارتینه داشتم که فروختم و همان جا پولش را به محور مقاومت کمک کردم.» این بانوی تبریزی که همواره در امور خیر فعال بوده، درباره دیگر فعالیت‌های اجتماعی در این حوزه می‌گوید:« من انجام کار خیر را در اولویت برنامه‌های روزانه ام قرار داده‌ام. هرجا واقعه زلزله یا سیل اتفاق افتاده، سریع دست به کار شده‌ام. در تهیه و اهدای بسته‌های معیشتی هم فعال بودم. همچنین در تهیه جهیزیه و سیسمونی و حتی اهدای کتاب هم حضور داشته‌ام.

دل‌آرام شمس‌آذران به همراهی خانواده در امور خیر هم اشاره می‌کند و می‌گوید:«من مشارکت در امور خیر را از خانواده‌ام یاد گرفته‌ام. از همسر، مادر، مادرشوهر، پدرشوهر و همچنین پدربزرگ‌هایم که همگی خودشان هم در این کارها سهیم بوده و من را هم همواره تشویق کرده‌اند.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.