سامسونگ فعلاً نسخه ارزان‌تری از گلکسی زد فولد نمی‌سازد

دیجیاتو چهارشنبه 02 آبان 1403 - 11:02
بنابراین نباید منتظر یک گوشی تاشو خوش‌قیمت از سامسونگ باشیم. The post سامسونگ فعلاً نسخه ارزان‌تری از گلکسی زد فولد نمی‌سازد appeared first on دیجیاتو.

گلکسی زد فولد اسپشال ادیشن سامسونگ با وجود کم‌وکاستی‌های خود، محصولی مطلوب برای رقابت با دیگر برندهاست. بااین‌حال، سامسونگ بار دیگر تأیید کرده است که هیچ برنامه‌ای برای ساخت گلکسی زد فولد با قیمت ارزان‌تر ندارد.

پس از معرفی Galaxy Z Fold Special Edition که محدود به کشور کره جنوبی و چین خواهد بود، سامسونگ به SisaJournal اعلام کرد که برنامه‌ای برای ساخت نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد ندارد.

«به جای اینکه به [Galaxy Z Fold Special Edition] به‌عنوان یک محصول ممتاز فکر کنید، این دستگاه برای افزایش گزینه‌های شما معرفی شده است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بین این گزینه‌ها انتخاب کنید. درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه یک محصول جداگانه با قیمت کمتر نداریم.»

گلکسی زد فولد

مسیر پرافت‌وخیز گوشی‌های گلکسی زد فولد سامسونگ

در طول چند نسل گذشته، قیمت گلکسی زد فولد بالا و پایین شده است و برای چند نسل در محدوده قیمتی 1799 دلار باقی ماند، اما گلکسی زد فولد 6 حدود 1899 دلار قیمت دارد. هرچند قیمت بالای این دستگاه یکی از عوامل فروش کمتر از حد انتظار آن است. سامسونگ گفته که بیشتر مشتریان گوشی‌های تاشو از نسل‌های قبل می‌آیند. این قضیه نیز در شرایطی اتفاق می‌افتد که سامسونگ با هر نسلی که می‌گذرد، همچنان با رشد ناچیز دست‌وپنجه نرم می‌کند.

گلکسی زد فولد Special Edition، در مقایسه با فولد 6 استاندارد گران‌تر است و با قیمت 2789600 وون (تقریباً 2000 دلار) عرضه می‌شود که در حدود 100 دلار قیمت بالاتری نسبت به فولد 6 استاندارد دارد.

به‌نظر می‌رسد که یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه‌تر برای رشد بازار گوشی‌های تاشوی کتابی سامسونگ بسیار مهم است؛ به‌ویژه با توجه به اینکه گلکسی زد فلیپ پس از کاهش قیمت به زیر 1000 دلار، شاهد رشد سریعی بود. بااین‌حال، مشخص نیست که چرا سامسونگ همچنان از این راه‌حل اجتناب می‌کند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.