قابل‌قبول نیست آقای گاریدو!

همشهری آنلاین چهارشنبه 02 آبان 1403 - 11:11
هر چقدر حرف‌های او در مورد کیفیت فنی پرسپولیس قابل پذیرش است، بخش دوم اظهاراتش درباره کمک داور ویدیویی را نمی‌توان قبول کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر السد قطر، مدعی شد با این فوتبال خوبی که شاگردانش بازی کرده‌اند، قابل باور نیست که تیم بازنده از زمین بیرون آمده است. او در بخش دیگری از سخنانش اما از عملکرد سیستم کمک‌داور ویدئویی ابراز نارضایتی کرد و گفت: «VAR امشب هم علیه ما بود.» اشاره گاریدو به ۴-۳ برخورد مشکوک رخ‌داده در محوطه جریمه السد است که داوران هیچ‌یک از آنها را پنالتی نگرفتند. هر بار صحنه رفت برای بازبینی، اما خطایی گرفته نشد و به‌نظر می‌رسد گاریدو از همین موضوع شاکی بوده است. خب هر چقدر حرف‌های او در مورد کیفیت فنی پرسپولیس قابل پذیرش است، بخش دوم را نمی‌توان قبول کرد. وقتی صحنه‌ای خطا نیست، کمک‌داور ویدئویی نمی‌تواند آن را خطا بگیرد، ولو اینکه ۲۰‌بار این اتفاق تکرار شود و هر ۲۰بار هم برود برای بازبینی.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.