صادرات ۸ میلیون دلاری محصولات دانش بنیانی از مازندران

صدا و سیما چهارشنبه 02 آبان 1403 - 11:13
محصولات شرکت‌های دانش بنیان مازندران به ارزش ۸ میلیون دلار به کشور‌های مختلف دنیا صادر شد.

صادرات ۸ میلیون دلاری محصولات دانش بنیانی از مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محصولات شرکت‌های دانش بنیان مازندران به ارزش ۸ میلیون دلار به کشور‌های مختلف دنیا صادر شد.


رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه ارزش صادراتی محصولات دانش بنیان در مقایسه با پارسال دوبرابر شده است گفت: از بیست کشور هدف صادراتی این محصولات می‌توان به کشور‌های عمان، ترکیه، روسیه، افغانستان، قزاقستان، امارات، چین و کشور‌های آفریقایی و آمریکای جنوبی اشاره کرد.


سلیمانی با بیان اینکه در هفت ماهه نخست امسال ۱۴۷ میلیارد تومان کمک‌های تسهیلاتی از شرکت‌های دانش بنیان مازندران انجام شده است گفت: در سال گذشته هم از شرکت‌های دانش بنیان مازندران ۱۵۸ میلیارد تومان حمایت‌های تسهیلاتی انجام گرفت.


وی تصریح کرد: تجاری سازی محصولات، معافیت‌های مالیاتی، صادراتی و بیمه کارکنان از جمله برنامه‌های دولت از شرکت‌های دانش بنیان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.