سفراعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به سیستان وبلوچستان

صدا و سیما چهارشنبه 02 آبان 1403 - 11:13
به منظور بررسی وضعیت امنیتی مرزهای سیستان و بلوچستان اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این سفر گفت: این سفر با هدف بررسی مسائل و مشکلات در حوزه امنیت داخلی و امنیت سرزمینی انجام شده است .
عزیزی افزود: در این سفر با حضور فرماندهان و‌ مسئولان و بخصوص اعضای شورای تامین استان، مسائلی که نقش مهمی در تامین امنیت و اقتصاد کشور دارند بحث و بررسی می شوند تا گوشه ای از دغدغه مردم و مسئولان در این منطقه برطرف شود . 

 


عزیزی گفت بعد از این بازدید در آینده نزدیک سفری به یکی دیگر از استانها خواهیم داشت و‌ نشستی را با حضور وزرا و مسئولان در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهیم کرد .
وی گفت تلاش می کنیم با این سلسه بازدیدها بتوانیم بخشی از دغدغه های مردم را برطرف کنیم.
رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که سیستان وبلوچستان از استانهای اولویت دار کمسیون است گفت: این استان نقش بسیارمهمی در تامین امنیت و اقتصاد کشور دارد و تلاش می کنیم جایگاه مناسبی در قانون بودجه و دیگر قوانین برای این استان پیدا کنیم.
وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت مجلس و قانون گذاری بودجه و سایر فرصتها دین خودمان را نسبت به این استان ادا کنیم چرا که مردم این استان در طول تاریخ حماسه آفرین بوده اند.
عزیزی مرز و توجه به اقتصاد مرز را از اهداف این سفر دانست و گفت از فرصت مرز باید برای کمک به معیشت مردم نهایت استفاده را کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.