این خون های مطهر، بنیان لانه عنکبوت را ریشه کن خواهد کرد

صدا و سیما چهارشنبه 02 آبان 1403 - 11:13
استاندار فارس در پیامی شهادت معصومه کرباسی را به خانواده این شهید مقاومت تسلیت گفت.

این خون های مطهر، بنیان لانه عنکبوت را ریشه کن خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حسینعلی امیری، استاندار فارس، در پی شهادت بانوی شیرازی و همسرش توسط ایادی رژیم صهیونیستی در لبنان، پیام تسلیتی خطاب به خانواده شهید معصومه کرباسی صادر کردند. متن این پیام به شرح زیر است:
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
شهادت باب گشوده‌ رحمت واسعه‌ی الهی بر آدمیان است. خون شهید می جوشد و به مصداق آیه‌ی شریفه‌ی وَجَعَلَنِی مُبَارَکًا أَیْنَ مَا کُنتُ، در همه امور منشأ اثر است. برکت وجود شهید نه تنها بر بازماندگان و اهل دنیا صفا و رشحات نور می تراود، که حتی به گذشتگان و برزخیان هم نور و رَوح و ریحان می رساند.
اینجانب شهادت ناجوانمردانه ی بانوی بزرگوار معصومه کرباسی و همسر رشید و فداکارشان را در لبنان به وسیله رژیم جنایتکار و منحوس صهیونیست، به خانواده، فرزندان و بازماندگان این بانوی شهیده تبریک و تسلیت عرض می کنم.
به اذن الهی این خون های مطهر و به ناحق بر زمین ریخته، به زودی سیل بنیان کنِ وجودِ عنکبوتی رژیم ناپاکِ اسرائیل شده، دامان اربابان خونخوارش را می گیرد و زمینه تعجیل در فرج امام عصر عج را فراهم خواهد ساخت.

در نتیجه حمله پهپادی ضدانسانی رژیم صهیونیستی به مکانی عمومی در منطقه جونیه لبنان، ۲۸ مهر امسال، معصومه کرباسی از بانوان ایرانی مقیم لبنان به همراه همسرش به فیض شهادت نائل شدند.
خانم معصومه کرباسی متولد ۱۳۵۹ در شیراز و فرزند حاج حسین کرباسی از اصحاب مسجد النبی شیراز و از مهندسان برجسته سازمان جهاد کشاورزی بود.
شهید کرباسی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز و از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و از نخبگان برنامه نویسی در این دانشگاه بود.
وی در سال ۱۳۸۲ با همکلاسی لبنانی خود شهید دکتر رضا عواضه ازدواج کرد و به همراه همسرش در سال ۱۳۸۳ به لبنان رفت و در آنجا به حزب اله لبنان پیوستند. 


 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.