رعایت اصول اخلاقی در مواجهه با مردم یک اصل اداری است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 11:14
علی آباد کتول-فرماندار علی آباد کتول گفت: اخلاق مداری و رعایت اصول اخلاقی در مواجهه با مردم یک اصل اداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احمدی صبح چهارشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای مقاومت اظهار کرد: شهدای جبهه مقاومت نقطه شروع و پایان مقاومت نیستند، بلکه هر کدام امتداد جبهه مقاومت هستند و این راه ادامه خواهد داشت.

احمدی در ادامه با تقدیر از مسئولان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان که با تلاش و پشتکار و سعه صدر پیگیر مسائل و مشکلات مردم هستند، افزود: اخلاق مداری و رعایت اصول اخلاقی در مواجهه با مردم یک اصل اداری است.

فرماندار علی آباد کتول گفت: پاسخگویی به ارباب رجوع از سوی دستگاه‌های اجرایی باید توسط مدیران مورد توجه جدی قرار بگیرد

وی یادآور شد: برای اجرایی شدن پروژه‌ها و اقدامات در حوزه کاری از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی، نماینده شهرستان و تعاملات بین دستگاهی استفاده شود. دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به برنامه‌های هفتم توسعه اشراف کامل داشته تا مبتنی بر آن مسیر توسعه شهرستان را درست طی کنیم.

احمدی در پایان خطاب به مدیران گفت: بعضی از گله مندی های مردم از جمله ضعف آنتن دهی در بعضی از نقاط شهرستان، اتفاقات در حوزه آب شرب، روشنایی معابر و سیما و منظر شهر و روستا را باید با جدیت پیگیری و رفع شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.