سرمربی سابق پرسپولیس در آسیا می‌درخشد

برترین‌ها چهارشنبه 02 آبان 1403 - 11:53
بوریرام تایلند تحت هدایت اوسمار ویرا سرمربی فصل گذشته پرسپولیس در جدول شرق لیگ نخبگان آسیا در رده دوم حضور دارد.

طرفداری: در روز اول از هفته سوم لیگ نخبگان فوتبال آسیا در منطقه شرق، ۴ دیدار برگزار شد که غول های این منطقه در این بازی ها ناکام بودند. بر این اساس، گوانگژو کره جنوبی با نتیجه ۳ بر یک برابر جواهر دارالتعظیم به پیروزی رسید. گوانگژو که با این برد، ۹ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول منطقه شرق حفظ کرد. جواهر دارالتعظیم هم با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاد.

سرمربی سابق پرسپولیس یک آسیا را شگفت‌زده کرد

تیم بوریرام تایلند که با اوسمار ویرا، سرمربی سابق پرسپولیس در لیگ نخبگان شگفتی‌ساز بوده است، هم با تک گل مهاجم برزیلی خودش پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی را شکست داد. بوریرام با ۲ برد و یک مساوی و کسب ۷ امتیاز در رده دوم جدول منطقه شرق قرار گرفت. پوهانگ نیز با ۳ امتیاز از ۳ بازی در رده دهم قرار گرفت.

سرمربی سابق پرسپولیس یک آسیا را شگفت‌زده کرد

در سایر دیدارها، شانگهای پورت چین ۳ بر ۲ سنترال مارینرز استرالیا را شکست داد و شاندونگ تایشان چین و یوکوهاما مارینوس ژاپن هم به تساوی ۲-۲ رسیدند.

 

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.