آمدن موسیمانه مشکلی از استقلال کم نمی‌کند

مشرق نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:03
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شک نکنید با آمدن موسیمانه هیچ مشکلی از استقلال کم نمی‌شود چرا که این باشگاه درگیر مشکلات داخلی شده و متاسفانه حاشیه‌ها نمی‌گذارند کسی کاری کند.

به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص شکست استقلال برابر النصر عربستان در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: به نظر من در بازی دیشب استقلال می‌توانست شکست نخورد و همه شاهد بودیم که بازیکنان استقلال توانستند تمام ستاره‌های النصر را کنترل کنند. استقلال به دو دلیل از النصر شکست خورد؛ اول اینکه ما از شرایط میزبانی محروم بودیم چون هواداران نتوانستند از تیم‌شان حمایت کنند و دوم اینکه تیم مریض است و اسیر مشکلات شده است و امیدوارم در ادامه راه تیم به حالت سابق خود برگردد که بتواند دل هواداران را شاد کند.

وی ادامه داد: در سیستم و تاکتیک ضعف داشتیم. یک نکته که برایم جای سوال است این بود که چرا میلاد زکی‌پور در چند دقیقه که حضور داشت توپ لو می‌داد و پاس‌هایش به مقصد نمی‌رسید. من به جای سهراب بختیاری‌زاده بودم، زودتر یا شاید هم از ابتدا گائل کاکوتا را در ترکیب کنار جلال‌الدین ماشاریپوف می‌گذاشتم. چون دیدیم که این دو نفر به راحتی توانستند چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه النصر ایجاد کنند.

همدانی: آمدن موسیمانه مشکلی از استقلال کم نمی‌کند/ سوء‌مدیریت در باشگاه موج می‌زند

پیشکسوت استقلال یاد آور شد: ما چند وقتی است که درگیر مشکلات مدیریتی شده‌ایم و متاسفانه سوء مدیریت در باشگاه موج می‌زند و هیچ‌کس نمی‌داند تا کی ما این مشکلات را باید تحمل کنیم.

همدانی درباره عملکرد سهراب بختیاری‌زاده در مدتی که سرمربیگری تیم را بر عهده داشت، تصریح کرد: او در ۲۵ روزی که سرمربیگری استقلال را بر عهده داشت کاملا اسیر حاشیه بود و متاسفانه نتوانست تاکتیک‌های خود را در بازی اجرا کند اما من از او تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را انجام داد ولی متاسفانه استقلال مریض است.

همدانی: آمدن موسیمانه مشکلی از استقلال کم نمی‌کند/ سوء‌مدیریت در باشگاه موج می‌زند

وی در خصوص آمدن پیتسو موسیمانه بر روی نیمکت استقلال، اظهار کرد: شک نکنید با آمدن او هیچ مشکلی از استقلال کم نمی‌شود. من این حرفم را چندین بار گفته‌ام و باز هم می‌گویم استقلال درگیر مشکلات داخلی شده و متاسفانه حاشیه‌ها نمی‌گذارند این سرمربی جدید کار خود را به خوبی انجام دهد.

پیشکسوت استقلال در مورد بازی آینده این تیم مقابل خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر، تصریح کرد: استقلال لیگ را با جواد نکونام شروع کرد و بعد از حاشیه‌های به وجود آمده او از سمت خود کناره‌گیری کرد و متاسفانه تیم با سهراب بختیاری‌زاده مقابل ذوب‌آهن شکست خورد. اما از آن سو خیبر هم به تازگی سرمربی خود را تغییر داده و قطعا آن‌ها هم مشکل دارند و به نظر من استقلال دیگر باید دست به هر کاری بزند چون تا به اینجای کار امتیازات زیادی از دست داده است.

منبع: ایرنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.