کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:06
بجنورد_ مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت: کاهش دمای هوا و بارش برف در ارتفاعات خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: شاهد فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما در خراسان شمالی خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: بارش باران، در پاره‌ای نقاط رگبار باران با احتمال رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر به ویژه نیمه شرقی خراسان شمالی مه و به تدریج بارش برف قابل پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اوایل صبح جمعه زمان آغاز هشدار خواهد بود، بیان کرد: جمعه شب نیز زمان پایان هشدار خواهد بود.

داداشی منطقه اثر فعالیت سامانه هواشناسی را همه مناطق خراسان شمالی به ویژه در مناطق نیمه شرقی استان عنوان کرد.

وی آسیب به سازه‌های موقت، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در گردنه‌ها و معابر کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها. کاهش محسوس دما و یخبندان به ویژه در نیمه شرقی خراسان شمالی تا صبح شنبه به عنوان اثر مخاطره‌ای عنوان کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.