جلسه آنالیز ویدیویی قبل از تمرین/ 45 دقیقه کافی بود: فلیک اسرار بایرن را فاش کرد

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:10
هانسی فلیک روز گذشته برای شاگردانش یک جلسه ویدیویی فشرده ۴۵ دقیقه‌ای ارائه داد تا قهرمان آلمان را برای آنها به خوبی تجزیه و تحلیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر کسی در رختکن بارسلونا با رقیب امشب آشنا باشد، بدون شک هانسی فلیک است. او به مدت دو سال (۲۰۱۹/۲۰۲۱) هدایت تیم بایرن را بر عهده داشت و موفقیت‌های چشمگیری مانند کسب ششگانه را به دست آورد. حالا سرمربی فعلی بارسلونا به دیدار با تیم سابقش به عنوان یک آزمون واقعی نگاه می‌کند، آگاه از اینکه باید به یک دوره بد که نزدیک به یک دهه ادامه داشته پایان دهد و او نیز در آن شکست تحقیرآمیز ۲-۸ در لیسبون نقش داشته است. و واقعاً در بارسا فراموش نمی‌شود که پنج دیدار آخر مقابل بایرن مونیخ با شکست همراه بوده است.

فلیک قبل از تمرین صبحگاهی، شاگردانش را به یک جلسه ویدیویی فشرده ۴۵ دقیقه‌ای برای تجزیه و تحلیل تیم کمپانی ملزم کرد. واقعیت این است که این تیم از سلاح‌های بسیار مشابهی با بارسلونا استفاده می‌کند، پرس و فشار بالا، خط دفاعی بسیار جلو و بازپس‌گیری سریع پس از از دست دادن توپ، بنابراین به نظر می‌رسد که این بازی با گل‌های زیادی همراه خواهد بود و در تمام جنبه‌ها بسیار باز.

سرمربی آلمانی بر ضرورت افزایش سطح جنگندگی تأکید کرد، چه در کار دفاعی و چه در کار هجومی. با توجه به خط دفاعی بسیار بالا، بازیکنانی مانند سانه و موسیالا باید به دقت کنترل شوند، در حالی که مهاجمان باید اولین کسانی باشند که انتقال توپ را به ویژه از مدافع مرکزی اوپامکانو دشوار کنند. همچنین، میانه میدان فیزیکی آلمان‌ها کار اضافی برای هافبک‌ها ایجاد می‌کند، به ویژه با هدف کسب مالکیت و کنترل بازی.

شکی نیست که بایرن نخستین رقیب جدی است که بارسلونا تحت هدایت فلیک با آن روبرو می‌شود. تیمی که سطح واقعی آبی و اناری ها را آزمایش خواهد کرد. با این حال، احساساتی که کادر فنی و بازیکنان منتقل می‌کنند مثبت است و آن‌ها آگاهند که در مسیر درستی قرار دارند.

در حال حاضر، بزرگ‌ترین معما این است که چه کسی در کنار مارک کاسادو و پدری در میانه میدان بازی خواهد کرد. در ابتدا دو نام مطرح هستند: فرمین لوپز و دنی اولمو. نفر اول تقریباً ۲۵ دقیقه در برابر سویا بازی کرد، در حالی که دومی یکی از بازیکنانی است که تجربه بیشتری در این نوع نبردها دارد. او فصل گذشته در زمان حضورش در لایپزیش یک هت‌تریک برابر بایرن به ثبت رساند. همچنین نمی‌توان فرانکی دی یونگ را نادیده گرفت، هرچند عدم بازی او مقابل سویا به نفعش نیست. سایر نامزدهای ممکن، مانند پابلو تورره یا گاوی، اکنون به نظر می‌رسد از ترکیب اصلی دور هستند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.