حضور فرد باتجربه در مسند استانداری تهران تحول آفرین است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:12
ری- تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با اشاره به فعالیت های عمرانی و تخصصی استاندار تهران در مسوولیت های مهم قبلی، گفت: حضور فرد باتجربه در مسند استانداری تهران تحول آفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر، صبح چهارشنبه در دیدار صبحگاهی با محمد صادق معتمدیان، استاندار تهران، با بیان اینکه بیشترین آرای تهران مربوط به شهرستان ری می‌شود، اظهار کرد: ۸۰ درصد از انبارهای تهران و بسیاری از مراکز صنعتی استان در ری موجود هستند، اما با کمال تأسف این منطقه دچار غفلت واقع شده و با رشد نامتوازن مواجه است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه همواره سرریز مشکلات تهران به این منطقه بوده و مهم‌ترین مشکل نیز حضور حدوداً ۲۵۰ هزار نفری اتباع در این شهرستان است، گفت: با سیاست گذاری مناسب در حوزه ساماندهی اتباع مجاز بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

قاضی عسکر با اشاره به وجود ۲۰۰ اثر تاریخی، مذهبی در ری افزود: این شهرستان با بهره مندی از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، مقبره شیخ کلینی و آرامگاه بی بی شهربانو، ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد.

وی بیان کرد: در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همواره پذیرای خیل عظیمی از جمعیت و مردم برای حضور در مراسم مختلف مثل، دعای پرفیض عرفه، شب‌های قدر و سایر هستیم و اقداماتی در حوزه عمرانی و توسعه شبستان و مصلا صورت گرفته و در حال انجام است، همچنین پیگیر احداث پارکینگ طبقاتی و هتل نیز هستیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ادامه با بیان اینکه حضور افراد متخصص و وجود مراکز مهم علمی و صنعتی در ری، از ظرفیت‌های خوب این منطقه محسوب می‌شود، خطاب به معتمدیان، استاندار تهران عنوان کرد: حضور شما، به واسطه تجربه‌های قبلی، مسئولیت‌های مهم و فعالیت‌های عمرانی و تخصصی، باعث تحول در شهر و استان تهران به خصوص ری خواهد شد و همه نیروهای ری به عنوان قبله تهران برای کمک و پیش برد اهداف و نگاه قابل تحسین شما به صنعت بسیج می‌شوند تا برنامه‌های مورد نظر به بهترین شکل محقق شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.