وزارت بهداشت غزه از جهان خواست برای شهدا کفن بفرستند

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:18
وزارت بهداشت غزه ضمن انتقاد از جامعه جهانی به دلیل شکستش در حمایت از فلسطینی‌ها و ارسال کمک‌های غذایی و دارویی، تاکید کرد که دیگر کفنی برای اجساد شهدا ندارد.

به گزارش ایسنا، مسؤول وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «الجزیره» اظهار کرد: اقداماتی که رژیم اشغالگر در شمال نوار غزه انجام می‌دهد، یک جنایت جنگی تمام عیار است.

این مسؤول فلسطینی گفت: رژیم اشغالگر بیش از ۲۰۰۰ تن از کادر پزشکی نوار غزه را به قتل رساند و بیمارستان‌ها را هدف اصلی طرح خود برای کوچاندن ساکنان از شمال نوار غزه قرار داد.

او افزود: رژیم اشغالگر به کوچاندن فلسطینی‌ها در شمال نوار غزه و محاصره بیمارستان‌ها و ممانعت از انتقال دارو، غذا و آب به این منطقه ادامه می‌دهد.

این منبع تاکید کرد: اگر این جنایات در سایه سکوت جامعه جهانی ادامه یابد، بیمارستان‌ها به گورهایی دسته‌جمعی تبدیل خواهند شد.

او همچنین تصریح کرد: ما دیگر برای شهدایمان کفن نداریم.

این مسؤول فلسطینی در ادامه گفت: از جهانی که  در حفاظت و تامین پناهگاه برای مردم ما شکست خورد و نتوانست غذا و دارو را وارد کند، می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای ارسال کفن برای پوشاندن اجساد شهدا در پیش بگیرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.