ادعای عجیب: توپ طلا را باید به رودری بدهید!

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:27
تیری آنری معتقد است که جایزه توپ طلا باید به رودری، ستاره منچسترسیتی، برسد.

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره انتخاب بهترین بازیکن فصل گذشته همچنان بسیار داغ است و مراسم اهدای جایزه توپ طلا که قرار است دوشنبه هفته آینده در شهر پاریس و به میزبانی مجله فرانس فوتبال برگزار شود، تکلیف برنده نهایی این جایزه ارزشمند در سال ۲۰۲۴ را مشخص خواهد کرد.

سی بازیکن نامزد دریافت این جایزه هستند اما بیشتر رسانه‌ها و فوتبال دوستان معتقد هستند که این جایزه قرار است امسال به وینیسیوس جونیور برسد که نقش مهمی را در دو قهرمانی مهم رئال مادرید در رقابت‌های فصل گذشته در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپایی ایفا کرد و در این فصل هم برای تیمش عالی عمل کرده است.

اما به نظر می‌رسد که آنری نظر دیگری دارد. او در گفتگو با CBS Sports در پاسخ به این سوال که چه کسی باید برنده توپ طلا شود اظهار داشت: « رودری. من همیشه دوست داشتم ژاوی و آندرس اینیستا در زمان حضورشان در مستطیل سبز برنده این جایزه شوند اما این اتفاق رخ نداد.

مردم همیشه هافبک‌ها و کار مهمی که آنها در زمین انجام می‌دهند را فراموش می‌کنند. آنها قلب هر تیمی هستند. رودری هم قلب منچسترسیتی است. من می‌دانم که او فصل گذشته نتوانست عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما با تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ قهرمان شد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.