۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری در استان سمنان پرداخت می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:36
سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان با بیان اینکه این بیمه تا ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری بانوان را پرداخت می‌کند، گفت: این در صورتی که فرد تا سن ۴۵ سال و در فهرست پنج دهک اول باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل بیمه سلامت بابیان اینکه این بیمه حمایت از زوج‌های نابارور را در برنامه خود دارد، ابراز داشت: این حمایت در راستای طرح حمایت از جوانی جمعیت انجام گرفته است.

وی بابیان اینکه یکی از طرح‌های این بیمه پرداخت تا ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری بانوان است، افزود: این هزینه تا سه نوبت پرداخت خواهد شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان با بیان اینکه این بیمه برای بانوان ناباور تا قبل از ۴۵ سال را تحت پوشش دارد، ابراز داشت: اگر فرد مورد نظر در پنج دهک اول باشد این هزینه‌ها رایگان خواهد بود.

حسینی بابیان اینکه در صورتی که فرد در پنج دهک اول نباشد نیز می‌تواند از خدمات بیمه استفاده کند، تصریح کرد: دهک شش تا ۹ با تخفیف می‌توانند حق بیمه پرداخت کنند.

وی بابیان اینکه افراد زیر هفت سال از خدمات بیمه سلامت رایگان می‌توانند استفاده کنند، افزود: امکان بیمه شدن انفرادی نیز برای بانوان باردار وجود دارد و این افراد هم بهره مند از بیمه سلامت خواهند بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.