بارش برف در زنجان تا پنجشنبه ادامه دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:42
زنجان-مدیرکل کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای سرد تا اواسط هفته آینده و بارش برف تا فردا ادامه دارد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت جوی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان ابری و گاهاً آفتابی است و این شرایط در برخی مناطق به خصوص ارتفاعات استان با بارش برف همراه می‌‎شود.

وی از صدور هشدار هواشناسی رنگ زرد برای استان خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان تا پنجشنبه شب به طور متناوب ادامه می‌یابد و اغلب بارش‌های برف در ارتفاعات خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: پنجشنبه وضعیت جوی استان قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد شدید خواهد بود.

وی عنوان کرد: برای روز جمعه نیز هوای ابری گاهی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است و البته هوای نسبتاً پایدارتری را تجربه خواهیم کرد.

رحمان نیا با اشاره به اینکه در حال حاضر شاخص کیفیت هوای زنجان در وضعیت سالم قرار دارد، ادامه داد: انتظار می‌رود هوای سرد تا اواسط هفته آینده در استان مستقر باشد.

وی یادآور شد: هم اکنون در مسیر زنجان به طارم و زنجان - تهم - چورزق بارش برف گزارش شده است و این بارش‌ها در دیگر مناطق استان نیز به صورت پراکنده و مقطعی روی خواهد داد، بنابراین لازم از مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مدید کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه دمای فعلی شهر زنجان ۶ درجه سانتیگراد است، اظهار کرد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

رحمان نیا خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی دمای زیر صفر به خصوص در مناطق سردسیر استان، هشدار هواشناسی کشاورزی نیز صادر شده است بر همین اساس کشاورزان اقدامات حفاظتی را برای جلوگیری از خسارت به محصولات و تأسیسات خود انجام دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.