یادمان شهید گمنام شهرک صنعتی شهرکرد افتتاح شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:45
شهرکرد-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشییع و تدفین شهید گمنام شهرک صنعتی شهرکرد در زمستان ۱۴۰۱، گفت: امروز یادمان این شهید افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید غفاری صبح امروز چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه یادمان شهید گمنام شهرک‌های صنعتی شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید گمنام شهرک صنعتی شهرکرد در زمستان ۱۴۰۱ تشییع و تدفین شد و امروز یادمان این شهید با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور افتتاح شد.

وی هزینه طراحی و اجرای بارگاه این شهید گمنام ۱۵ میلیارد ریال دانست و افزود: هم‌زمان با تدفین شهید گمنام در جوار یادمان این شهید عملیات ساخت مسجد حضرت علی‌اصغر (ع) آغاز شد و تاکنون سفت‌کاری آن انجام شده و به ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یادمان شهید گمنام به همراه مسجد در شهرک صنعتی شهرکرد به‌عنوان مجموعه تفریحی در شهرک صنعتی به‌عنوان ظرفیت بالایی مطرح است.

غفاری یادآور شد: اعتبارات ساخت بارگاه مسجد از اعتبارات داخلی شهرک صنعتی استان تأمین شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.