مدیر اجرایی جشنواره تئاتر در چهارمحال و بختیاری معرفی شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:47
شهرکرد- «ثریا امینیان» مدیر عامل اتجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری مدیر اجرایی سی و ششمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رحیم موسویان، دبیر جشنواره سی و ششم، «ثریا امینیان» مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری را به‌عنوان مدیر اجرایی سی و ششمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری منصوب و معرفی کرد.

در حکم سید رحیم موسویان آمده است: «نظر به توانایی و تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و با توجه به مفاد اساسنامه سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی مبنی بر حضور فعال انجمن هنرهای نمایشی در این رویداد هنری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان مدیر اجرایی سی و ششمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید» به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، ثریا امینیان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است.

امینیان از هنرمندان تئاتر استان چهارمحال و بختیاری است که بیش از ۳ دهه است در زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت می‌کند.

از آثار او می‌توان به «دهان پر کلاغ»، «اعترافاتی درباره زنان»، «جادوگر کوچولو»، «قصه های درگوشی»، «خدای کشتار» و … اشاره کرد.

امینیان اکنون مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری و عضو هیأت صدور پروانه استان است و پیش از این نیز در جشنواره‌های مختلف به عنوان بازبین و داور فعالیت داشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.