کشف ۱۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:50
شهریار- جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در غرب استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۸۰ میلیارد ریال کالا کشف و نه خودروی شوتی توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی پیش از ظهر چهارشنبه از کشف مقادیری کالای قاچاق در غرب استان تهران خبر داد و با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: طرح استانی و منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اولویت مبارزه با قاچاق سوخت، مصرف کنندگان عمده و جز و شناسایی و توقیف خودروهای شوتی در ۳ روز گذشته در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان اجرای این طرح، مأموران پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی با کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم، ملارد و قدس موفق به توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۸ متهم کالای قاچاق در جریان این عملیات پلیس در سه روز گذشته بیان کرد: با تلاش مأموران انتظامی، پنج انبار بزرگ کالای قاچاق شامل پارچه، لوازم الکترونیکی، الیاف، خشکبار و آرد خارج از شبکه در شهرستان‌های غرب استان تهران شناسایی و بیش از ۱۳۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و ۱۳ فقره پرونده قضائی برای قاچاقچیان کالا تشکیل شد.

کرمی بیان کرد: در سه روز گذشته، انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال کشف شد و تلاش پلیس امنیت اقتصادی برای رصد و پایش محورهای مواصلاتی و توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق تداوم خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.