شناسایی و رفع مشکلات کانتینری از بنادر تجاری در اولویت است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:50
بندرعباس-مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بر شناسایی و رفع مشکلات عملیات لجستیک کانتینری از بنادر تجاری این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین عباس‌نژاد در نشست تخصصی عملیات لجستیک کانتینری در بندر شهید رجایی که با محوریت تشریح ملاحظات موجود در لجستیک کالاهای کانتینری برگزار شد، بر شناسایی و رفع مشکلات از بنادر تجاری استان هرمزگان تاکید کرد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در ارائه کیفیت بهتر خدمات در بنادر استان هرمزگان به خصوص بندر شهید رجایی وجود دارد، ارتباط بین صاحبان کالا، دست‌اندرکاران عملیات کانتینری و بخش‌های مختلف عملیات تجاری‌سازی بنادر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بر هماهنگی‌های بین بخشی میان نهادهای دخیل در حوزه لجستیک در بنادر استان تاکید کرد و افزود: با تبادل نظرات، موضوعات چالشی در حوزه کالاهای کانتینری مطرح و پیشنهادات و حاصل نشست، برنامه‌ریزی در راستای رونق بنادر، ارتقا کیفیت و تسریع در نحوه خدمات‌رسانی خواهد بود.

عباس‌نژاد همچنین سرمایه‌گذاری و توسعه لجستیک بندری را در ایجاد افزایش ظرفیت عملیاتی بنادر هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی، توسعه پایدار و افرایش سهم حمل و نقل دریا برد بسیار اثرگذار دانست و تسریع در اجرای طرح توسعه زیرساخت‌های دریایی و بندری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی به تحقق این اهداف کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در نشست تخصصی عملیات لجستیک کانتینری در بندر شهید رجایی که نمایندگان صاحبان کالا، اتاق بازرگانی و انجمن‌های مختلف صادرکنندگان، انجمن‌ها و اتحادیه‌های فعال در بخش عملیات دریایی و بندری حضور دارند، بر روی وضعیت بخش‌های کانتینری بنادر استان، مشکلات و چالش‌های لجستیکی صادرکنندگان و کالاهای کانتینری و آخرین روش‌های حمل‌ونقلی در بخش‌های کالاهای کانتینری یخچالی بحث و بررسی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.