۷۰ خودرو گرفتار در برف اشنویه رهاسازی شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 12:57
ارومیه-فرماندار اشنویه گفت: ۷۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک محور اشنویه (مرگور)، از شب گذشته تاکنون با تلاش راهداران رهاسازی شد.

سیدعلی ترابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این خودروها به علت کولاک شدید در راه مانده بودند که با تلاش نیروهای اداره راهداری نجات یافتند.

وی ادامه داد: از بامداد امروز نیز کار برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط اداره راهداری در محورهای شریانی این شهرستان در چندین نوبت آغاز شده است و اکنون نیز در حال برف روبی محورهای روستایی هستند.

ترابی گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند ضمن احتیاط و کاهش سرعت در این گردنه و سایر جاده‌های کوهستانی نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان یابند و سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی اظهار کرد: راهداران در جاده‌ها و راهدار خانه‌های این شهرستان حضور داشته و به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

از روز گذشته و با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور و آذربایجان غربی از مناطق مختلف استان بارش‌هایی به شکل باران و برف گزارش شده است.

بر اساس پیش بینی‌ها و هشدارهای اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان، بارش باران و برف از شب گذشته، مناطق گسترده‌ای از شمال، مرکز و جنوب را سفید پوش کرده بود ولی در ارومیه از صبح امروز آغاز شد.

بارش نخستین برف پاییزی ضمن اینکه خوشحالی و شکرگزاری مردم را در پی داشت ولی برای بسیاری از شهروندان و خودروها در رفت و آمدهای داخل شهر، اختلال ایجاد کرد.

بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی انتظار می‌رود که بارش برف با توجه به سردی هوا، همچنان در ارومیه و دیگر مناطق آذربایجان غربی ادامه یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.