هشدار کورتوا: هر بازی نمی‌توانم ناجی رئال باشم!

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:08
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، به این تیم هشدار داد که هر بار نمی‌تواند مانع باز شدن دروازه تیمش شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بروسیا دورتموند بود تا بازی فینال فصل گذشته این مسابقات را تکرار کند و بار دیگر موفق شد حریف را این بار با نتیجه پر گل ۲-۵ شکست دهد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در این بازی موفق شدند با ارائه یک نمایش درخشان در نیمه دوم سه امتیاز این بازی را در خانه حفظ کنند اما عملکرد این تیم در نیمه اول مسابقه چندان خوب نبود و حتی باعث شد که آنها با شکست راهی رختکن شوند و شاید کمتر کسی انتظار داشت که نتیجه این بازی در پایان به این شکل رقم بخورد.

کورتوا با وجود دو گلی که در این دیدار دریافت کرد، بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب رئال بود و توانست با چند مهار درخشان و عالی مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شود اما به نظر می‌رسد که او هم نگران تکرار این وضعیت در آینده است.

این ستاره بلژیکی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره بازی شب گذشته اظهار داشت: «ما نیاز داریم که هر بازی را از ابتدا همان‌طور شروع کنیم که در نیمه دوم به میدان رفتیم. من توپی را از برانت مهار کردم که ممکن بود بازی را ۰-۳ کند. مشخص است که من هر بار قادر به انجام چنین کاری نخواهم بود و باید متوجه این موضوع باشیم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.