قوی‌تر برمیگردی؛/ دلداری بازیکن پرسپولیس به برادر استقلالی(عکس)

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:11
ملی‌پوش پرسپولیس برای برادرش در استقلال آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه سریع‌تر به میادین را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مهرداد محمدی پس از تایید توسط رامین رضاییان مدافع استقلال، حالا توسط برادرش میلاد هم اعلام شده و مدافع چپ پرسپولیس نسبت به این اتفاق تلخ برای مهاجم آبی‌ها واکنش نشان داد.

میلاد محمدی با انتشار تصویری از خوشحالی گل برادرش مهرداد در لباس قرمز تیم ملی ایران پس از باز کردن دروازه اردن در مسابقه دوستانه منتشر کرده و برای او آرزوی سلامتی داشته است.

2099132

این دو برادر که حالا در استقلال و پرسپولیس حضور دارند، در دربی 104 به دلیل محرومیت مهرداد فرصت تقابل با یکدیگر را از دست دادند و مصدومیت طولانی مدت مهاجم آبی‌ها کاری کرده تا احتمالا در بازی برگشت هم این اتفاق رقم نخورد.

میلاد محمدی در پیامی برای مهرداد که دچار شکستگی درشت نی ساق پای چپ شده، نوشته: «تو بیدی نیست که با این بادها بلرزی. قویتر برمیگردی.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.