سامانه بارشی به تدریج از جو آذربایجان شرقی خارج می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:14
تبریز-رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: سامانه بارشی به تدریج از جو آذربایجان شرقی خارج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از عصر امروز به تدریج سامانه بارشی از جو استان خارج می‌شود، افزود: با خروج این سامانه از شدت ناپایداری در استان کاسته شده و جوی به نسبت پایدار در استان حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه تا روز شنبه هفته آینده در ساعات اولیه صبح، سردی هوا تداوم خواهد یافت، اظهار کرد: در این مدت در منطقه ارسباران احتمال بارش باران و برف دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از فردا به علت کاسته شدن از میزان ابرناکی هوا، مردم برخی از شهرهای سردسیر استان مانند سراب و ورزقان در ساعات اولیه روز دمای تا منفی پنج درجه سانتی گراد را تجربه خواهند کرد.

امیدفر، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ورزقان و تیکمه داش با دمای صفر درجه و جلفا با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی دمای تبریز در گرم‌ترین زمان به ۱۱ درجه سانتی گراد و در سردترین زمان به صفر درجه رسید و دمای فعلی (۹ صبح) این شهر پنج درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.