دو ستاره سبزپوشان محروم شدند/ اتفاق تلخ برای ذوب‌آهن بعد از شکست استقلال

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:17
با اعلام سازمان لیگ دو بازیکن ذوب‌آهن 4 اخطاره شده‌اند و مقابل گل‌گهر سیرجان حضور نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن هفته گذشته در شهرقدس بردی ارزشمند با نتیجه سه بر صفر به دست آورد تا با روحیه‌ای خوب برای دیدارهای آینده لیگ برتر آماده شود.

محمد ربیعی اگرچه از عملکرد تیمش مقابل استقلال راضی است، اما او در جریان این دیدار اتفاقی تلخ را تجربه کرد که به محرومیت دو ستاره ذوب‌آهن برمی‌گردد.

2080558

سازمان لیگ فوتبال امروز از محرومیت کمال کامیابی‌نیا و فریبرز گرامی دو بازیکن باتجربه ذوب‌آهن از هفته نهم لیگ برتر خبر داد تا مشخص شود این دو بازیکن با کارت زردی که در دیدار با استقلال دریافت کردند، 4 اخطاره شدند و حق حضور مقابل گل‌گهر سیرجان را ندارند.

باید دید ربیعی چگونه جای خالی گرامی و کامیابی‌نیا که هردو در ترکیب ثابت ذوب‌آهن مقابل استقلال حضور داشتند را در بازی حساس مقابل گل‌گهر سیرجان پر خواهد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.