اجرای عدالت با بسترهای قانونی محقق می شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:26
قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه باید عدالت شغلی نسبت به همه محقق شود، گفت: اجرای عدالت با بسترهای قانونی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکلی مرادی ظهر چهارشنبه دوم آبان، گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد نواحی و مناطق سراسر استان قزوین که در سالن جلسات ساختمان شهید قدرت الله چگینی برگزار شد اظهار کرد: نظارت دقیق، مستمر و هدفمند، بر مسائل آموزشی و پرورشی، همواره مورد توجه قرارگیرد.

وی افزود: رسیدگی به عملکرد کارکنان و پاسخگویی به شکایات امری دقیق و حساس است و افرادی که این مسئولیت خطیر را برعهده دارند با رعایت تقوا میتوانند عدالت شغلی همکاران را فراهم آورند.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه اجرای عدالت با بسترهای قانونی محقق می شود، خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی شما در مناطق ۱۴ گانه استان این است که مابتوانیم کارها را به موقع کنترل و نظارت داشته باشیم تا از مسیر اصلی و درست منحرف نشویم و از طرفی لازم است چند نوع نظارت داشته باشیم که مهمترین کار نظارتی قبل از اجرا این است که بتوانیم به درستی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نظارت برحسن اجرای قوانین و مقررات، همواره مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: با حسن خلق، سعه صدر و حوصله همراه با سیاست اقدامی و اقناعی، پاسخگوی مردم باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهمیت کار در حوزه ارزیابی عملکرد گفت: ارتباط موثر همکاران ارزیابی با سایر همکاران بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی تصریح کرد: نظارت دقیق، مستمر بر موضوعات، باعث کاهش چالش برای مناطق می شود.

سیاهکالی مرادی، ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین در همه سطوح، رعایت اصل کرامت انسانی و حفظ احترام، همراه با عدالت را لازم و ضروری دانست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.