١٨٠ مربی مهد کودک کرمان کمک های اولیه را آموزش دیدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:31
کرمان_رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان گفت: کلاس های آموزش امداد و کمک های اولیه برای تعداد ١٨٠ نفر مربی و مدیر کودکستان های کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی سلطانی، ظهر چهارشنبه ۲ آبان‌ماه گفت: در راستای فراگیری آموزش‌های امدادی جهت کلیه اقشار جامعه و فراگیر شدن آموزه‌های امدادی در مقاطع پیش از دبستان، دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه ١٨٠ نفر مدیر و مربی کودکستان‌های شهرستان کرمان برگزار شد.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت ۲۲ ساعته و همزمان در قالب ۶ کلاس جداگانه برگزار و تعداد افراد شرکت کننده در هر کلاس امدادی نیز ۳۰ نفر است.

وی تصریح کرد: آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، ارزیابی صحنه و مصدوم، احیای قلبی ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، شیوه حمل صحیح مصدوم و سایر نکات امدادی جهت مقابله با حوادث از جمله موارد تدریس شده در این کلاس‌ها بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.