۹٠ شهید دانشجو در استان داریم/ برگزاری اجلاسیه شهدا در آبان ماه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:35
یاسوج_ رییس کمیته استاید، دانشجویان و دانشگاهیان کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹٠ شهید دانشجو در استان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: اجلاسیه دانشگاهیان و شهدای دانشجو ۸ آبان ماه در گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.

جاودان سیرت تصریح کرد: تجدید عهد مجدد با آرمان‌های شهدا یک ضرورت است.

وی از حضور مداحان و سخنرانان ملی در این اجلاسیه خبر داد و گفت: اجلاسیه با حضور تمام دانشجویان استان و دانشگاهیان برگزار می‌شود.

جاودان سیرت با بیان اینکه رشادت‌ها و شجاعت‌های دلاورمردان استان در حافظه دوران دفاع مقدس ثبت شده است، اظهار کرد: این دلاوری‌ها به عنوان افتخارات استان محسوب می‌شود.

جاودان سیرت با اشاره به اینکه بر اساس ارزش‌های دینی و ملی این حرکت بزرگ فرزندان ایران شکل گرفت، تصریح کرد: این حرکت سبب تثبیت ارزش‌ها شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حمایت از مستضعفان و اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و ستم در کنار آزادی و عزت انسان‌ها، از محورهایی بود که برای نجات ملت‌ها از ظلم و استبداد طی دوران دفاع مقدس ترسیم شد.

وی افزود: رشادت‌های دوران دفاع مقدس با الهام از فرهنگ عاشورا شکل گرفت.

جاودان سیرت از تحقق ۲ یادواره بزرگ در راستای اجلاسیه شهدای دانشجویی و دانشگاهیان خبر داد و گفت: تولید محتوا، برگزاری رویدادهای مختلف، سرکشی و چندین محور برنامه محقق شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.